2011年11月18日 星期五

爾遊紅黃綠 Part 6.2

4/11/2011 第六天 早上天陰下午有雨 

戀上奧雪綠茶

步行下山時因為行錯方向所以行多了路,我地繞左個圈去到南大門,不過我個朋友未去過,所以亦不緊要,那麼我又認識多一條上南山的路啦!




我地一路行一路見到有d小食,加上我地亦肚餓所以買左小食一邊行一邊食



終於到達目的地~明洞奧雪綠茶店~我的至愛





我地坐下食左件蛋糕飲左杯綠茶咖啡,休息一會便離開









因為我地要返酒店整理一下我地行李咧!返到酒店開始下雨咧!幸好我地所有行程都完成,我地整理完行李便在酒店門前坐車出機場,去到機場check in後,我地又嘆下下午茶










到左七點幾便上機啦!這樣結束六天韓國之旅喇!




今次韓國之行我覺得韓國嘅事物不斷在變,兩年前嘅事物同今年有很多不同,設施交通比兩年前完善方便,韓國的變更讓人有種新鮮感,韓國真是一個旅遊輕鬆的好地方。

沒有留言:

張貼留言