2011年11月16日 星期三

爾遊紅黃綠 Part 1.2

30/10/2011 第一天 天晴 

秋天的首爾處處紅黃綠
我地食完午餐便順度睇下我地去青瓦台當日嘅集合地點,原來在景福宮的停車場





跟著我地又去另一間大學~梨花女子大學,呢間大學到過好幾次,不過每次時間都唔同,所以感覺都唔同








影完相我地就在咖啡店休息一會然後逛逛街



跟著便食晚餐,呢餐係食烤肉,好好味喔!







食飽後我地見時間還早,所以又再逛街,跟著返酒店休息喇!呢間酒店我係第一次住,係東京一間連鎖酒店,不論間隔同早餐都同日本嘅一樣,我之後去日本都係住呢間酒店架!








沒有留言:

張貼留言