2011年11月17日 星期四

爾遊紅黃綠 Part 3.1

1/11/2011 第三天 天晴 

超美的民族村


旅程的第三天繼續天朗氣清,令人感覺好舒服,呢一日我地去左一處我一直好想去的地方~水原華城,不過未去華城前,我地先去左一個民族村,沒想到這個地方比我想像中超美,秋天的民族村真是有一番動人景致。





我地食完早餐便出發,其實去水原華城同民族村都好方便,我地先坐地鐵到水原站,然後到觀光案內所坐免費巴士到民族村




到達民族村後買入場卷,跟著入內參觀,呢個民族村好大,又有表演睇,我地一邊影相同一邊參觀,好靚景色,秋意滿報整個民族村,真不枉我特別到來













在民族村內我地睇左一個韓國傳統婚禮儀式




跟著我地在這裡食午餐,還飲了杯咖啡,好悠閒的一個上午

















我地在這裡逗留三個小時便坐免費巴士離開。

沒有留言:

張貼留言