2011年11月19日 星期六

初次東京自由行 Part 1


相隔四日我又出發喇!哈哈!從未試過相隔咁短又去旅行呀!突然覺得自己做左個領隊咁,出完六天韓國團,四日後又出東京團,不過唔同嘅就係我係冇錢,領隊就有錢喇!不過唔緊要,玩得開心就得啦!


9/11/2011 第一天 下午有雨 

雨中起飛向東京出發

去東京選擇坐下午機,因為我朋友有張免費機票,為左要同遊日達人一齊去,再加上我好想好想去日本,所以揀左下午三點幾航班,飛到日本已經係晚上八點幾咧!第一日都唔係冇景點架!對於初次去東京嘅我去到機場個個地方都係景點喇!哈哈!






飛機到達成田空港,我地先買套票,坐NEX出市區喇!










到達品川我地推住行李奔向酒店,今次我地住嘅酒店同早前係韓國住嘅係同一集團,房間雖然細,不過方便同平,日本嘅酒店住宿有野送架!





沒有留言:

張貼留言