2011年11月19日 星期六

初次東京自由行 Part 3.2

11/11/2011 第三天 下雨天

下雨的風景天顯浪漫
終於到我地啦!由於我地等嘅時候揀定食咩,所以坐下後便立即去買咧!



嘩好靚呀!唔寫得食添,我地食之前就不停影不停影,影夠就開餐lu,好美味喔!



食飽後我地便到地下商店逛逛,忍唔住唔買唔買都買左小小禮物做留念,hehehe...
離開叮噹館,我地向第二個景點進發~國營昭和記念公園,到達目的地車站要行一段長長的路,當時又下著雨,唉...有點兒想放棄,不過最後都繼續行,終於到達我地要去嘅一段好靚嘅路,可能還未到深秋,銀杏樹葉仲未完全變黃,不過有黃有綠親托,再加上下著雨,更顯浪漫喔!

 












影完相我地便行番車站,跟著就在附近逛下商場,然後再坐地鐵去吉之島食晚餐同買下手信喇!




























沒有留言:

張貼留言