2011年11月19日 星期六

初次東京自由行 Part 5.2



13/11/2011 第五天 天朗氣清


旅程最後衝刺

食完個午餐我地又去另一個地方~明治神宮外苑~影下相














影完相我地行去原宿,途中經過一間咖啡店,由於突然想飲杯咖啡,所以上左去飲番杯~大坊咖啡店,唉...我地真大方,一杯好細杯莫加咖啡就差不多要八十港幣一杯,嘩!巧貴喔!而且仲唔俾影相添,我地真真大坊咧!









飲完杯巧貴咖啡,就去行街街喇!我地去左不二良同阿信開店,我地各人買左件東京限定T,好開心喔!





行左幾個商場之後都係要回酒店喇!因為我地要換另一間酒店StayReal,所以要回去收拾行李,不過返回酒店前我地先食個晚餐






跟住拿行李坐地鐵向另一間酒店出發,好快便我住酒店,呢一晚我地整理行李預備明天坐早機返香港咧!




沒有留言:

張貼留言