2011年11月16日 星期三

爾遊紅黃綠 Part 2.1

31/10/2011 第二天 天晴 

三訪到南怡島三種不同景色

由於今次住的酒店有包早餐,所以頭三日早餐係不用煩的,我地食完早餐便出發



第二日的天氣依然晴朗,今次因為去加平站方法唔同左,所以我地要坐地鐵到忘憂站再轉火車到加平



到加平站見到呢到變化得很大,地方靚左交通方便左




我地兩個人怕坐的士怕司機兜路,當我地見到有對夫婦,便立即上前問問可否一起坐的士,他們答應了便一起去南怡島渡口碼頭,到達後我地本想俾番車費,不過佢地沒有收,喔!佢地太好人喇!那麼我地慳左一程車錢喇!



這天因為係星期日所以有好多人去郊遊,碼頭有好多人喔!幸好船程短我地不用等太久,除了坐船呢度有個新方法過去架~就係坐吊車過對面喇!



去到南怡島嘩!好多紅紅黃黃葉呀!好靚喔!


















我地環繞南怡島一邊影相一邊慢步,逗留兩個幾小時便離開


離開前我地買左包飲嘅雪糕


沒有留言:

張貼留言