2011年11月19日 星期六

初次東京自由行 Part 3.1

11/11/2011 第三天 下雨天

雨中會叮噹
日本嘅天氣報告好準架!話落雨就落雨,話好天就好天,所以我地已經預左第二日一定會落雨,呢日我地要去今年至開幕嘅~藤子不二在雄館,唉...雖然大部分都係室內,不過下雨天影室外靚d架!因為個新開係香港仲未有得買,我地又唔係網上買,係達人個朋友係日本買的,真係要多謝佢喇!


到站我地就跟著指示方向一直行,終於到達目的地啦!



我地一邊排隊入場一邊影下相,不過入面係唔準影相架!





直至到達廣場同室外就可以喇!













不經不覺我地都逗留左個幾小時,要醫下個肚啦!不過有好多人,我地拿左票,在等食時出外影下相咧!







沒有留言:

張貼留言