2011年11月17日 星期四

爾遊紅黃綠 Part 4.1

2/11/2011 第四天 天晴 

重遊普羅旺斯

呢一天要離開呢一間酒店搬往附近的一間比較大的酒店,所以我地比較早起食完早餐便check out,然後推著行李到另一間酒店check in啦!




放下行李我地又再出發,呢日我地會再去一個曾經去過~普羅旺斯,因為這裡有我想買肥皂,好好用架!冬天用就最好,我地先坐地鐵再轉巴士,有班2200號公車啦!可恉太多人所以只好等下一班,不過等了不久便有車啦!



巴士到達藝術村門前,我又再次入內看看韓版花樣男子拍攝的餐廳有冇開,可惜呢日有人在拍戲,我也是無緣入內參觀咧!跟著我地行去普羅旺斯喇!





去到目的地覺得這個地方有小許變









不過賣手工香皂店沒有變,我地買完影完便坐車回首爾



回到首爾我地先去惠化食三層肉









食飽後我地在惠化逛逛街,不過我今次大出血喇!因為睇中一對平底鞋入左一間賣鞋店,跟著又睇中一對靴,最後更睇中一對高跟鞋,唉!

沒有留言:

張貼留言