2011年11月17日 星期四

爾遊紅黃綠 Part 3.2

1/11/2011 第三天 天晴 

黃昏下的城牆更添美景

回到觀光案內所再坐巴士到水原華城,水原華城其實係一度城牆遺址









我地還坐了一輛幾有特色車,一輛龍形列車在現代街道行走,這種感覺就像在中環坐著人力車一樣,幾特別架!










當中有個華城行宮,可惜我地到達行宮時已經太晚了,所以沒有入內參觀,不過行左城牆也還了我的心願






由於坐地鐵時間需時所以我地坐火車回首爾,半個小時便回到首爾




我地便立即去明洞食晚飯,我地揀左一間西餐廳食Pizza,跟著就去行街掃貨喇!







呢一晚我幫朋友買左要買嘅!自己亦買左小小,至於我個friend...佢就~唉買到第日要去郵局寄左一箱返香港添!哈哈!佢真厲害喔! 



沒有留言:

張貼留言