2011年11月18日 星期五

爾遊紅黃綠 Part 6.1

4/11/2011 第六天 早上天陰下午有雨 

戀愛鎖滿南山塔

這一天是這次旅程最後一天,我地選擇上南山塔,check out前我地在房食早餐





然後出發,到達明洞地區鐵站,我地先行上覽車站,我地本來想坐覽車來回,不過太多人喇!




所以我地決定行上山,其實行上山風景好靚架!我地一邊行一邊影







不足一小時便上到山上,南山塔上多左好多戀愛鎖呀!而且還有戀愛磚














嘩,兩年前同現在變化好大喔!不過有四個係沒變架!就係四隻熊仔,佢地依然不變站在自己岡位供遊人拍照,我地影完相便要步行下山。





沒有留言:

張貼留言