2011年11月19日 星期六

初次東京自由行 Part 6

14/11/2011 第六天 天晴

旅程最後一天同場加影~韓星
一早起床食個早餐,我地就拉著行李到隔離酒店等免費巴士出機場





巴士到達羽田機場,我地拉著行李去check in啦!


突然見到有好多人,原來有一隊韓星要離開呀!所以有班日本女仔去送機,哦...





由於我仲有小小日元,所以係機場最後衝刺,哈哈!又有一個藉口俾自己喇!






終於上機喇!飛機經過我地早幾日參觀嘅飛機艙庫,跟著飛機起飛結束我嘅東京之旅咧!















第一次去東京旅行,感覺新鮮好奇,幸好有個日遊達人帶路,否則我就不能去到東京郊外地區遊覽,那麼我就只有在市區逛下街食下就算了,今次真係玩得好開心,特別係可以近距離見到咁大架飛機,呢一個係難得嘅體驗。

沒有留言:

張貼留言