2011年11月19日 星期六

初次東京自由行 Part 4.1

12/11/2011 第四天 天朗氣清

天氣最好的一天最好去郊遊
一早起床望向天空,嘩!晴朗的一天喔!好開心因為呢一天要遠行,食完早餐我地又出發喇!



今日要坐長車程,又要左轉又轉車,終於到達奧多摩




呢個只係地區,最終目的地係~奧多摩湖,到達奧多摩車站我地要再轉公車才能到達奧多摩湖,公車到達奧多摩湖喇!




嘩!天色景色都好靚,平靜嘅湖面,晴朗嘅天空,令人感覺好舒服,我地下車後便起行,我地一邊影一邊行一邊欣賞風景,不過我地嘅時間不太多,只有個幾鐘時間,所以我地只行一小段路便回頭咧!


























沒有留言:

張貼留言