2011年11月17日 星期四

爾遊紅黃綠 Part 5.2

3/11/2011 第五天 天晴 

3D立體之旅

食完午餐我地去左一個幾好玩地方,這地方在一座唔起眼大廈地庫,我地搵左好耐才搵到




呢度係因為一套韓劇而出名,呢個地方就係幻覺藝術博物館,呢度畫表面沒有特別,但當有人站在前面,畫便變得很立體喇!呢度真係好好玩架!






















我地逗留左兩小時才離開,因為我地太累所以在附近搵間咖啡店坐下食個下午茶休息下






休息夠便出發到超市掃貨啦!我地掃完貨還去便利店買是日晚餐同第日嘅早餐,唉!因為出左好多血所以最後呢兩日要慳d駛咧!



是日晚餐

沒有留言:

張貼留言