2011年11月17日 星期四

爾遊紅黃綠 Part 5.1

3/11/2011 第五天 天晴 

參觀青瓦檯

因為這間酒店沒有提供早餐,所以要出外食,我地在酒店附近一間聞名小店買份三文治,嘩!好多料呀!




買完三文治後我地便在對面咖啡店買左杯咖啡,我地還在咖啡店內食我地豐富早餐






食完早餐我地便出發,這天第一個行程是早前在香港預約好的,我地要參觀青瓦檯總統府,去青瓦檯參觀有車送我地去的,集合地點就是景福宮旁的停車場,我地到達景福宮尚早,所以四周影下相,時間一到便上車啦!






當車開時有位韓國帥哥用韓文講解,可惜我一個字也聽不懂,我諗意思係歡迎大家參觀同埋入內係不可亂拍照架!上車不久便要下車喇!在門口有人派發每人一隻杯作紀念,唔駛錢參觀又有禮物收,都唔錯喎!

我地跟著工作人員一邊行一邊影相,不過有d地方唔可以影架!




參觀完青瓦檯我地便慢步行到景福宮







跟著再行去土谷村食人蔘雞,土谷村出名多人,我地一到已見到人龍喇!不過等了不久到我地啦!





因為我不太喜歡食,所以只叫一份,我比較喜歡食泡菜,韓國地道嘅泡菜真係好好味架!



沒有留言:

張貼留言