2011年11月19日 星期六

初次東京自由行 Part 2.1

10/11/2011 第二天 天陰 

東京有名寺廟再衝上雲消
早上食左個同韓國一樣嘅早餐


跟著向我地第一個景點出發~雷門寺
,因為日遊達人一早有準備,所以我地在預期中到達,嘩!好多人喔!因為呢度有名嘛!




去到剛剛有個菊花展,我地逗留不到一小時便離開








跟著又在附近影下東京新鐵塔




然後去食小小甜點休息一下



休息完我地又出發去第二個景點,呢個地方唔係咁容易去架!要事先上網登記,呢度就係ANA機體見學會,我地預約左一點半,不到一點半我地便到達會場附近,不過都要行一段長路程才到達,差不多到達會場就有指示牌




我地按照方向前往,在門前有用花整成787字樣,因為ANA有架787飛機呀!





入內後我地先報到,坐左一會便入左一個課室,未人齊前我地在課室內影下相,課程開始啦!不過對於一個唔試日文嘅人全程會覺得有d悶,不過時間過得好快,講座完畢,我地便分成幾個小組,帶上頭盔親近飛機啦!還有一個FILE送呀!





沒有留言:

張貼留言