2011年11月16日 星期三

爾遊紅黃綠 Part 1.1

韓國去過不下數多次,自由行更係我去韓國的主要選擇,今年選擇去韓國係因為舊年有個朋友約左我地一齊去韓國旅行,可惜佢今次唔得閒請不到假,所以只剩下我地兩個,不過今次韓國之旅比兩年前果次多好多黃色的銀杏樹,又有很多已經變紅的楓葉,也有些未變色的樹,紅紅黃黃綠綠的景色令今個秋天特別美麗。今次同我一齊去嘅呢個朋友~佢負責搵食同有咩優惠,而我就負責行程同交通,大家分工所以我今韓國之行都好輕鬆架!
30/10/2011 第一天 天晴 

一天走訪三間大學

坐零晨去韓國係我嘅首選,玩足六天飛到韓國都仲未天光架,哈哈!食完私個飛機餐就訓左一會便到達我熟悉嘅仁川機場喇!





我地第一時間坐巴士到酒店,放下行李便出發去我地第一個景點~高麗大學,點解去呢間大學,係因為上觀光公社個網站發現,原來呢間大學都有紅葉睇架!所以就去睇下喇!









參觀完高麗大學我地又去另一間大學~首爾國立大學,呢間係因為有雜誌介紹所以又去睇睇,去到又俾我發現原來呢間大學都有紅黃葉架!好靚喔!







韓國嘅學生真係好,每學校都有咁靚嘅環境,有d羨慕添!hehehe…

參觀兩間大學我地去左仁寺洞,去仁寺洞本來想預定第二日去南怡島嘅車票,可惜我地白走一趟,去南怡島碼頭嘅直達巴士車票售罄咧!我地唯有去醫肚啦!




我地揀左係仁寺洞一間既特別又普通嘅餐廳,普通係因為食物有泡菜有飯有一隻蛋有塊肉餅嘅飯盒,特別係因為餐廳環境夠心思,食物器具夠特出,食嘅方法仲好特別,要先搖一搖個鐵盒才食架!







1 則留言:

  1. 雅莉莎 の 旅遊。美食 Blog2012年8月22日 晚上9:17

    Sorry, another question for you. Where can I (buy) 預定第二日去南怡島碼頭嘅車票? Where in 仁寺洞?
    [版主回覆08/22/2012 21:52:48]在仁寺洞買的,實際位址在那裡我已經記不起,sorry! 我只記得一直往前走,抬頭一望便見到。

    回覆刪除