2008年11月15日 星期六

台北縣豪浸豪住豪食豪華遊 Day 5.2

上篇講到我地行書局街

行下睇下我地都很累
了,所以揀左間咖啡店坐坐





回來才知道原來旅遊書有介紹,我地在這裡一邊坐一邊看看剛買嘅書亦消磨了個多小時

以下幾張係無聊時影







啊!原來下面係停車場




係時候回去咧!我地先到台北火車站嘅儲物櫃拿回手信,然後返回酒店收拾行李坐巴士出機場,是次豪華之旅亦結束咧!我地到達機場,才知道我地原定嗰班機因航班調動關係,航班會遲d起飛,吓
!遲d起飛咪會遲d返香港不過航空公司卻有另一班航班載我地而且會早一點回港




不過我地要行好長路才能到候機室,唉!
已經疲倦我只好拖著行吧!


路過時影
就係lee到好像找不到盡頭

總結今次豪華之旅

今次台灣之旅真的夠豪華
,不但豪住温泉酒店,豪食台灣美食,更豪買台灣好書,所以至令我千金散盡於這次台灣之行,不過話雖如此,我還是非常喜歡旅行。

今次是我第五次到台灣旅行,這次是我旅以從台灣旅行收穫
最多的一次,先是可以一嘗在台灣泡温泉
,跟著可以重遊故地,最後係可以買到想買嘅書,這次旅行雖花很多錢亦很疲累但我很滿意同享受


lee次旅行亦有很多朋友問我洗左幾多錢,可以話暫時係我去台灣多次之中最花得多錢的一次,因為係貴在於這兩間溫泉酒店的住宿,其他的都跟以住的差不多,溫泉酒店雖然貴但未試過試下無疑,我覺得在北投的溫泉酒店唔錯,好新好乾淨,如果可以再去就好咧
 

沒有留言:

張貼留言