2008年11月15日 星期六

台北縣豪浸豪住豪食豪華遊 Day 5.1

27/10/2008 第五天 天陰間中有陽光

離開台灣前最後的衝刺

最後在台的大半天沒有景點只有買手信而已,係酒店食完早餐放好行李便出外展開掃貨行動。首先我地買鳳凰酥臺北犁記鳳梨酥,以往去開維格但今次轉左去lee間,因為食得太多維格會厭嘅
,所以看旅遊書嘅比對後我就揀左lee間喇,書裡面話lee間多果肉不油膩,價錢比維格平,所以揀lee間,我d同事試過都話OK唔錯





上面係大盒裝(30個)下面係細盒裝(12個)




買完鳳梨酥便向下一個目標進發,就係要買李錦利嘅八仙果




lee道曾經去過都有d印象,話咁快我地已買左兩種手信,跟著要買嘅就係第四晚係誠品找嘅資料,我地去這地方前先到台北火車站嘅儲物櫃放下已買嘅手信,因為實在太重哩,放好後我地再出發喇!我地要去嘅地方買咩手信?其實又係阿穌介紹嘅,賣嘅係豬肉乾等食品,好好味架
,我d同事都讚不絕口,個名叫江記華龍商行係迪化街一段




講番嗰日,阿穌又係冇講點樣去,所以要在書局找地圖,我地研究過應該在雙連站出再向前行應該到,怎知我地如期在雙連站出,在捷運站內看看街道圖卻看不
廸化街一段,這時我地想連地圖也顯示不到迪化街一段,與我地身在這地應該很遠吧!但係我地有嘅係時間唯有見步行步
,於是向著指示迪化街一段方向前進,上了地面我地再看一次地圖,這次我地見到這條街名咧!太好喇
!我地便向著地圖指示前進,我地一面行一面看,不經不覺到達目的地江記華龍商行


我地每人買左杏仁豬肉紙同櫻花蝦杏仁紙各4







每人打包兩箱一大一小,所以離開前請店員為我地叫的士到我地要去嘅餐廳用餐,當上了車不久經過一個捷運站,覺得好像比我地出嗰個站近一點,哦
我的天啊!這回我地又走多左路咧!的士就在路口讓我地下車,我地拿著兩箱手信行了不久便到達餐廳,太好咧





走進餐廳跟書中的一樣,我當然揀左我嘅至愛朱古力喔!我地各自點左個三明治套餐




我當然會點杯愛巧克熱巧克力喇!




我地在這裡差不多消磨了一小時,跟著我地返回酒店放下兩箱手信,然後再書局街逛逛,因為我地還有很多時間,而且我還有兩本書仍然未找到,
我承認我今次買左太多太多書返香港,因為台灣所出版嘅書在台灣買真的比香港平,所以每次去台灣必定會編一點時間到書局逛逛,今次還嘗試在網絡書店上買書,真的好方便,下次我又多一個選擇咧。

沒有留言:

張貼留言