2008年11月8日 星期六

台北縣豪浸豪住豪食豪華遊 Day 3.1

25/10/2008 第三天 天陰日間間中有微雨

走進深坑與菁桐再與豬共餐

今天我地嘅morning call又遲咗d,哈!哈!
唔洗趕時間幾好架!





我地就在這裡食早餐喇!

lee日我地要離開lee間溫泉酒店咧!真係有d唔拾得添!記得去台灣前做過資料搜查,北投lee間酒店嘅西式早餐比較好食,我當然係揀西式啦!至於我個friend同我一樣係西式




當服務員拿來中西式嘅麵包時,我地覺得是否比錯呢?跟著發揮我地嘅好奇心
便問問,知道係因為就算客人點了什麼,我地兩人都會比各式嘅麵包,啊!原來如此!

lee杯大家覺得似意大利cappuccino定係奶茶,答案係多奶的奶茶

哈!哈!我的早餐




lee個早餐看似好簡單,但係唔知點解食過lee一餐我地可以唔食午餐喎!啊!食少餐咪當減肥囉!呵!呵!
豆豆表情


好喇講番這天行程,lee一日沒什麼地方去,只去左兩個地方,首先我地收拾行李離開北投,由酒店專車送我地到北投捷運站,跟著坐捷運回台北市區嘅旅店。



回到台北市區嘅旅店,因為還未有房所以只好把行李放在旅店大堂然後出發去第一個目的地 --- 深坑。首先我地從台北坐捷運到木柵站下車,出了捷運站在對面搭公車,由於未去過所以上車時問問司機可否到深坑老街同應該何時滄落車,在車上看見都是比較鄉郊地方,車終於到達這天的目的地深坑老街







由於這天是星期六所以特別多人,我同朋友都好怕人多擠迫嘅地方,所以我地只逛了一會,跟著依照旅遊書所講找尋好味嘅豆腐雪糕,終於找到lee間店咧!




係一座古舊建築物裡有一間賣雪糕嘅店,一進去我還未開口說,那店員已經知道我是香港人,吓!
點解佢咁厲害,我未開聲已經知道我從何來,難道香港人有樣睇?




跟著我地各自吃了一杯豆腐雪糕,食過lee杯雪糕覺得沒有相像中的好味,沒有豆腐嘅香味只是一般而已,食完雪糕因為實在太多人所以我地還是離開向下一站進發。




旅行前我已在網上找到可從深坑坐公車到平溪,於是我地在老街街口等公車,只有15同16號公車可到達






不過我地等了很久才有公車
,當時想如果再沒有車我地只好取消到平溪的行程,此時突然一輛16號公車出現眼前,太好喇!
終於等到啦!於是我地立刻上車,不過其實我地並不知道何時下車,只有見步行步咧!




車子沿著山路行駛,不知何時下車的我突然聽到有說廣東話的人,啊!太好喇!跟著另一個說國語的人跟他們說要到菁桐差不多要下車,此時我便跟朋友講我地可在這兒下車,公車到了菁桐我地亦跟著下車




記得菁桐我亦來過,不過上次因下著大雨沒有特別拍照,我地亦在此逛了逛跟著等下一班火車到下一站平溪。







火車來了,火車到達平溪站我地便下車,下車後到老街逛了一會,天亦下著毛毛細雨,我地太累了,行了一會便想離開,可惜我地錯過了火車要等差不多一個小時才有車,但是這天實在太累,沒有氣力再行喔!只好坐在車站等下一班火車







突然聽到遊人起哄,啊!原來雨中出現太陽而令天空出現一道彩虹,嘩!
好美喔!在香港很難會看到的彩虹真的很美。




這天本想到十分行下,可惜我地太累
所以當有火車便立刻找個位,跟著異口同聲說我地還是回台北吧!小火車一直開向瑞芳,到達瑞芳要再坐火車回台北,我地在瑞芳上了火車不過火車沒有位坐,哦!
天啊這麼累的身軀要一直企回台北市真的是虐待我地,火車終於到達台北火車站咧,到達已是晚飯時間,所以我地去食飯喇!

沒有留言:

張貼留言