2008年11月30日 星期日

火車開在尖沙咀

琴晚我同屋企人到左尖沙咀睇燈飾,因為好耐冇睇過,所以想回味一下以前一家人聖誕節睇燈飾嘅回憶。





首先由企鵝同雪人開始帶你走進聖誕節的氣氛吧!





火車在遠處




看到不是火車哩?












火車開左啦!等等我





我追到啦!




好多鐘在頭頂,好像話比大家知聖誕節到喇 !
希望大家有個快樂聖誕,所有的煩惱都可以一了百了(剛聽著S.H.E.的我愛煩惱)




商場內幾特別的聖誕樹




lee個係小時候看的一套卡通片,我都幾鍾意睇架!





好耐冇睇過香港夜景咧!




沒有留言:

張貼留言