2008年11月15日 星期六

台北縣豪浸豪住豪食豪華遊 Day 4.3

承接上篇我地回台北市

返到台北市已是六點幾,沒什麼地方可以去只好在台北車站附近食晚飯,lee間餐廳很多旅遊書都有介紹叫明星咖啡館,入到餐廳好似去左我阿媽嘅年代咁
,都幾懷舊,留下仲有間西點麵包廠







連馬總統都黎過




私地嘅晚餐如下




前菜沙拉




餐湯




↑主菜冇骨雞腿(味道一般)

↓主菜羊腿(還可以)




甜品下圖白色的是這裡招牌糕點(可惜我唔識欣賞)




lee 杯類似橙汁




食完懷舊餐,我地便去逛誠品旗艦店咧!未去年誠品前我地
一間當日見過嘅點品店,看看有豆腐花,哦!
太好咧,當日找不阿松柏豆花,晚上卻看到這一間,雖然已經有點飽但我地亦唔放過






上面係紅豆豆花,下面係珍珠豆花




lee 個係咩?等我講解一下啦!當你在櫃台order完比埋錢就有一個類似call機物體,當佢亮著燈又響起時,就是你order的點品到咧請你到櫃台拿喇!都幾有趣




這裡嘅豆花有豆腐味不錯,食完要捧腹離開,好滿足喔!


雖然我係香港網上訂左書亦已攞左書,不過台灣d書平過香港而有些想買但網上冇貨,所以到台灣必定去的地方就係誠品喇!




去到誠品今次第一件事要先做嘅就是找地圖,點解
?因為準備第五天某一個要去嘅地方嘅資料囉!詳情待下一篇講解。在這裡我地逗留了很久,我地買了想買的,帶著開心但疲倦嘅身軀
返酒店。

沒有留言:

張貼留言