2008年11月8日 星期六

台北縣豪浸豪住豪食豪華遊 Day 3.2

上篇講到我地去食飯,今餐去一間出名嘅日本料理餐廳,係邊間?咪係有隻豬做招牌嘅豚屋囉!





看門口嘅豬已不像旅遊書所講長不大的迷你小豬哩!而係一隻乳豬咧!




我地等左一陣便有位哩,台灣真的不像香港星期六嘅餐廳都不會太多人喔!入去坐下後我叫左個旅遊書推介嘅豬肉卷,我朋友叫左個鰻魚定食,哦!佢真的太愛吃魚咧!




等了一會終於等到我的豬肉卷喔!食落覺得麻麻地,肉質不嫩但內裡露筍好味




我杯咖啡與超硬的雪糕,要等一會它才軟化,晚上飲了咖啡係好難睡的




因為等我個friend埋單所以無聊影下四周




食完後我地便離開買我地第一份手信喇!哈哈!我地買lee份手信係因為我個friend從雜誌上看到,係阿穌介紹嘅,雖然佢有講在那個捷運站出,但係都不太清楚,
到達後便四周找找看看,講左咁耐究竟lee間是什麼,就係叫洪師父牛肉乾喇!




係lee道就由我話比大家知如何到這裡吧!首先坐捷運在忠孝敦化站2號出口,跟著向東區地下方向,這店就在東區地下街35-1號舖咧!其實都唔難找尚算可以,不過過兩天要找的手信店就比較難,待我寫到這天再同大家分享喇!


就係lee個地下街喇!


買完手信我地返回酒店,因為我去台灣前在網路上訂了幾本書,所以回去前先在酒店附近拿書




哦!我係第一次這樣在台灣買書,真的好方便
,只要在去台前訂一些有存貨的書,然後揀你想在那間7-11拿就讀可以,我當然揀在酒店附近啦!拿貨才比錢真的好容易好方便,下次大家去台灣玩也可以考慮一下這樣買書喔!拿到心愛嘅書便回酒店拿回行李上房咧,這間旅店係我去年住過的懷寧旅店,這間旅店尚算可以乾淨同方便







上房放好行李我地又再出外在酒店附近逛一逛便回去,這一天的行程就此結束。

沒有留言:

張貼留言