2008年11月7日 星期五

一個有意義的音樂會

琴晚去左睇演唱會,想番起都好耐冇去睇過音樂會
,琴晚因為有免費飛所以約理個friend齊齊去睇,音樂會係會展舉行,哦會展我未試過在這裡看演唱會哩,琴晚係第一次好似個大鄉里出城覺得有新鮮感。





我地個不太前不太後,都幾好唔錯架!只係太耐冇練太極,坐得耐條腰好痛,喔!點算好呢!都係自己懶冇練之過!如果比師傅知道唔知佢會唔會罰呢




琴晚係明報周刊40週年慈善音樂會,有好多嘉賓排名不分先後(何韻詩、李克勤、孫耀威、側田、張敬軒、梁詠琪、許志安、陳偉霆、陳慧嫻、楊千嬅、蔡卓妍、衛蘭、衛詩、黎明、應昌佑)真係太耐冇看這些音樂會咧!現場太噪
有點唔習慣添!特別係張敬軒出場時, d fans高舉燈光板大聲叫喊,個種震撼令我手都震埋,佢地仲做埋佢個合唱團, d fans真的厲害,而孫耀威出場時佢d fans亦不弱,當佢兩個唱完,敬軒d fans 立即離場,而背後嘅光亦跟著熄滅咧!




第一個出場是李克勤,跟著與梁詠琪合唱




梁詠琪已經高還要著高跟鞋,真是高人哩!




側田唱阿Sam 的歌好好笑架!




許志安唉!佢揀的有點悶




何韻詩唱小鳳姐的歌揀得唔錯




陳慧嫻唉!佢都係不宜唱快歌,更不要跳舞




阿Sa件衫幾靚,佢越大越靚女




衛詩肥唱歌還是佢家姐好




恕l小妹不入流 lee 個唔知係邊個,新人




就係 lee d 光啦!嘩! 勁勁勁!




就係佢張敬軒令我手震影得差









還有佢孫耀威




衛蘭好似又肥左




楊千樺係壓軸前的一個唱




黎明唱壓軸,不過當佢出場不久會場的人不斷離場,做壓軸都不是那麼好哩!






我地離開時只見被人遺棄嘅垃圾,唉!


沒有留言:

張貼留言