2009年11月29日 星期日

韓國楓癲自由行 Part 5.2

離開浪漫的南怡島去拜訪小王子發現貝多芬

終於上左巴士,我地再坐火車,只需一個站便到清平站



到達清平站看看時間表我地坐小王子專車入去,大約半個鐘便到達法國村





一進去便覺得自己去左法國一個小村落,其實我沒有看過小王子lee個故事,只係聽過lee個故事名,要到lee道參觀係因為lee個係新興旅遊景點,所以走來看看









 





這裡不大當日遊人不多,我地逛了一會便發現小王子法國村內除小王子世界外,還有震撼的病毒,哈哈!就係一套韓劇~貝多芬病毒~嘅拍攝地方




我地一邊行一邊影,看到牆上有很多畫,就彷如置身於小王子嘅世界裡面




時間過得真的快,逛左大約一小時,由於我地不是住宿這裡,所以我地得趕坐最後一班專車離開法國村,專車好快送我地返回清平火車站





太陽要落山咧!我地便坐火車回首爾。

沒有留言:

張貼留言