2009年11月21日 星期六

韓國楓癲自由行 Part 1.1

韓國自由行對於我並不困難,自由行亦不是第一次,不過事前同樣要做足功課,因為此行路途搖遠車程又長,怕會迷路,所以都係做足事前準備,由於做好準備至令我今次玩得開心,比上次更有滿足感,今次韓國之行主要係睇紅葉,其次就係要尋找韓劇拍攝嘅地方,這次韓國之旅再一次讓我感受到韓國人那份親切,那份樂於助人嘅精神,哦!韓國這個地方我太喜歡喇!
7/11/2009 第一天 天陰 

初到第一天只在市區逛逛街

依然喜歡坐零晨機嘅我當地時間4:25到達韓國仁川機場






我個飛機餐



當踏出入境大堂突然有種
徬徨感覺,係因為我帶著一個初次到韓國自由行嘅細老,還是我太耐冇來韓國有點害怕呢?不過已經到達了,還是放擔放心拿著手上資料向著目的地進發吧!於是係機場買左電話卡,遘到電話卡我有d見意,買電話卡唔好係機場便利店買,因為我買嗰張有問題,打打下會自動斷線,通一次話要打幾次,唉...



講番個行程,買完電話卡跟著就買車飛出市區,不過我又有點擔心,事前已經搜尋坐什麼車,由機場到我地下榻嘅酒店,不過還未訓醒又失去一點自信心嘅我,突然在巴士站向一位大叔問左一問題,跟著佢就帶我地去另一條隊上車,後來我才醒覺,哦!
我地坐左架貴車喔!可惜太遲咧,我地已經上左車,唯有呢幾日就住洗咧!唉....好快就到達總站,不過我地都唔知身在何處,跟著有位大叔問我地係去Ibis Hotel,我地當然話係,跟著佢幫我地打左個電話到酒店,由於大家言語不通,大家都講左好耐至清楚,酒店會有免費專車接載我地到酒店,此時我才知道lee架係車費較高車程較快的仁川機場KCAT公車,公車終點站係市內機場客運站(都心機場KCAT)


lee架至係我地要坐的平價巴士

我地終於到達酒店,由於太早所以我地只放下行李便到酒店附近逛逛,順便食個早餐。




11月酒店已經有聖誕佈置喇!




我地到一間咖啡店坐下來慢慢享受我地嘅早餐,lee餐係我地最舒服最悠閒嘅一份早餐,因為我地係到坐左2小時才離開,然後回酒店check in




到房嘩一聲,我地間房都唔錯,個景仲好正添,呵呵呵!放好行李我地便出發展開我地八天韓國之旅喇!


首先我地到德壽宮門前影相,跟著沿著德壽宮圍牆步行到貞洞劇場,沿途都有很多紅葉黃葉,紅紅黃黃很美,笫一天已經有收穫喇!很開心喔!




lee兩塊係真的樹葉係免費派的



5 則留言:

  1. 你又返鄉下呀??
    [版主回覆11/22/2009 16:25:00]我都好耐冇返去啦!哈哈哈!

    回覆刪除
  2. 這一間又是 Ibis ,在那一區呀?
    [版主回覆11/26/2009 20:29:00]lee間係近三成站叫 Ibis Ambassador

    回覆刪除
  3. 我由把你的遊記由尾看回到開端的, 看照片似乎韓國的冬天不難找到紅, OR黃葉呢~~ 真係好有韓劇FEEL 而且是悲傷戀歌那一種十級悲的韓劇~~~
    [版主回覆12/01/2009 23:23:00]首先多謝Y.Y.光臨,今次我非常滿意仲好多驚喜,lee個時候真係好多紅紅黃黃架!好靚,我仲未寫完,仲有兩日。

    回覆刪除
  4. Hi, 我好快就去韓國旅行, 想問吓可否在韓國買兩張sim card ,分別放在兩部iphone用, 只作韓國本地iphone to iphone通話呢?
    Thank you!
     

    回覆刪除
  5. 請問搭亞韓飛機每個座位有無电視睇...........thanks
    [版主回覆05/01/2011 15:38:00]我唔係好記得, 好似有, sorry 幫你唔到!

    回覆刪除