2009年11月21日 星期六

韓國楓癲自由行 Part 1.2


有點失望的希望市場

要去貞洞劇場目的係睇傳統舞蹈表演,因為我有兩張免費飛囉,係早前係韓國觀光公社玩遊戲嬴的,所以今次順道睇埋個免費show喇!





不過這裡還未開門,所以我地只好離開到下個目的地希望市場




弘益大學




lee個地方係我一直都想去但都冇時間嘅地方,今次終於可以達成心願,不過比想像中有點失望,嗰到d野都唔平,所以逛左一陣便離開去醫肚喇!


我地經過一個車仔檔食一d地道食物,然後又經過一間咖啡店,入去買左兩咖啡一邊行一邊飲




跟著又經過一檔賣燒墨魚丸,我地當然唔放過啦!


不過有趣嘅係要先在自動賣票機買左你要嘅數量,跟著比店員就得架喇!食完墨魚丸我地又返回貞洞劇場


到達劇場後雖然還未開,不過有位大叔亦是想睇show,佢便敲門問問職員,我地見到有職員當然唔放過機會,亦問問可否預約,哈哈我地留底姓名便完成預約,星期二晚有得睇喇!預約後我地在附近逛左一會便買第二日早餐便回酒店




回酒店途中對面商場亦有聖誕佈置




當晚返到酒店便試下可否上網,為左放便隨時搜尋資料,所以一人各一部電腦,只因lee間酒店上網你唔駛錢,都唔錯架!哈哈!

沒有留言:

張貼留言