2009年11月24日 星期二

韓國楓癲自由行 Part 3.2


再次返回Heyri藝術村

返回藝術村再次看看餐廳有否開門,可能當日係星期一藝術村可能關門,所以連餐廳都唔開門,我地只好在四周逛了一會便離開





回首爾方法係在下車對面坐回首爾方向嘅公車,車剛好到達車站,不過我地張T-money(即八達通)冇錢呀!
大鑊喇!荒野之地何來增值呢!幸好我地有現金唯有入錢喇!公車上又有位大嬸同伯伯人幫忙,係佢地通知我地張卡冇錢架!公車到達合井站喇!我地下車時嗰位伯伯原來在等我地,哦!伯伯真係好人,佢等埋我地係因為佢唔放心我地識唔識坐地鐵,佢同我地一同到地鐵站,幫我地問職員怎樣增值,當伯伯見到我地得到幫忙後便離開。

其實這三天我地對於兩張不同圖案嘅T-money有疑問,於是順道問下個職員,原來我張卡係13歲至18歲用架!


lee張至係成人用,應該得一款,下次唔好搞錯喇!


lee張就係13至18歲用咧!記得下次唔好買錯喇!

正因為咁所以我地嘅車資有出入,嗰位女職員帶我地入辦公室,佢同佢嘅上司經過一番韓語對話後,嗰位女職員就退回卡入面金額同安金,真係多謝佢嘅幫忙,否則我呢個超齡人士用錯卡會俾人罰錢架!搞清楚張卡後我便安心去另一個地方喇!

由於時間尚早,我地坐地鐵去梨花女子大學區行街,行左一陣跟著掃下街(即食下街頭小食)





好香的蛋餅





一般的紅豆餅




好大的泡夫




好味的炒雞粒




我地的晚餐



然後再揀間餐廳食個晚餐,食飽回酒店check in



這間酒店跟前一間感覺有點差別,房間好像細一點,個景當然沒有前一間好




lee道唯一令我最滿意係我地房門對面就係飲水機同制冰機,超方便一出房門就有冷熱水供應,hohoho!




但係lee間就方便得多,鄰近明洞又近地鐵站,所以打後幾晚都行夜街,令我晚晚變夜遊人變左一隻熊貓返黎喔!hehehe...

沒有留言:

張貼留言