2009年11月29日 星期日

韓國楓癲自由行 Part 5.1

11/11/2009 第五天 天晴   

再次走南怡島感受冬日戀歌的浪漫

第五日要走訪兩個韓劇拍攝地方,所以很早便出發,第一個目的地係上一次櫻痴之旅去過嘅南怡島,因為曾經去過所以有印象亦無需擔心,好喇出發lu!我地坐早上7:02火車去加平站,早餐當然係車上食喇!





我地嘅早餐




大約8:22到達加平,跟上次嘅天氣完全唔同,上次落雨天又天陰景d相唔係好靚,不過今次天朗氣清陽光普照,所以當日心情特別好。





離開火車站我地向前行再轉個彎就到加平巴士總站,可能有很多遊客去南怡島所以巴士班次比以前密左,都唔錯所以影底佢比大家做個參考。




等左一陣就有車,好快就到達南怡島渡口,當我地下車時有一隻小狗走過來,
我走去邊佢就跟我去到邊,哦!點解呢?後來我知道係因為我拿著一個麵包袋,所以佢不斷跟著我,點算好呀,於是我走入一間便利店把麵包袋放入袋中然後再出來,而小狗亦不見了。





係渡口要再坐渡輪前往南怡島,終於到左南怡島,溫暖嘅陽光加上一陣陣嘅涼風,漫步於南怡島上,好舒服嘅感覺喔!










一路上我地遇到一對韓國夫婦兩次,佢地跟我地打招呼,到左第三次我地大家在同一個地方停下來,我地又再相遇,嗰位叔叔便教我地企什麼位置才能影出靚景,有一個靚嘅風景,有一個專業嘅攝影師
指導,所以我好滿意今次南怡島之行。




由於我地好早就出發所以中午時分我地便向另一個目的地進發,離開南怡島當然要坐船,然後再坐巴士,由於時間不吻合所以我地等了好久,雖然當日有太陽不過風很大
,等巴士的地方又空曠
,所以只好買罐熱咖啡保暖喔!



4 則留言:


  1. 我10月尾都去完南怡島,楓葉及銀杏樹真是美呀!!!,好像畫一樣.有空上我blog逛逛.


    回覆刪除
  2. 你好!請問去加平火車票是否可在剛才先訂票,如是請問在那個網站可訂或查到火車時間,謝謝!!
    [版主回覆05/21/2011 20:49:00]去加平的火車票要在清涼里火車站買的, 先坐地鐵到清涼里站, 然後出左地鐵站步行到清涼里火車站才可買到票, 以下就是鐵路網址 http://www.korail.com/  不過要用韓文search或者用呢個拼音都得( 清涼里 Cheongnyangni - 加平 Gapyeong), 希望可以幫到你啦!

    回覆刪除
  3. 謝謝你的回覆,我去了那網站的英文版,在 BOOK ONLINE這裡想查火車時間,但我選了地點及時間後查詢,出了"no train in search result",再請教一下是否在book online這裡查,謝謝
    [版主回覆05/24/2011 22:06:00]唔駛客氣! 是在book online這裡查的, 之前我是在這裡check, 不過現在我都試左, 真係唔得, 點解呢? 唔好意思幫唔到你, 或者你遲d再試過, 如有問題, 可知到的一定會回覆。

    回覆刪除
  4. Melody謝謝你,我已知點解查唔到,原來係2011年去南怡島不能坐火車去,改坐電車或每天一班的旅遊巴,如果你下次再去就要改囉^^
    [版主回覆05/24/2011 23:44:00]Yan謝謝你的資料, 我打算年尾再去一次, 真的多謝你寶貴的資料喔!

    回覆刪除