2009年11月24日 星期二

韓國楓癲自由行 Part 3.1

9/11/2009 第三天 天陰後轉天晴 

離開高樓大廈的首爾,趺落粉彩繪本的普羅旺斯

這一天要離開住左兩天嘅酒店,不過我並唔係離開韓國,但係要離開首爾,這天都幾忙架,因為我要搬酒店,覺得有點煩但冇辦法喇!所以一早6:30就要起身,個多小時便離開,唉...由於酒店離地鐵站有一段幾長嘅路,我地兩個人要拖住行李步行到地鐵站,再者韓國地鐵係冇自動電梯架,哦!
好辛苦喔!我地幾經辛苦終於到達另一間酒店,lee間酒店好有趣嘅係佢地個lobby係頂樓,個景好靚架!由於我地亦好早到,所以放下行李便出發去我地嘅目的地。





我地的早餐




離開酒店我地要先坐地鐵到一個叫合井站,公車站對面嘅建築物,跟著再坐公車




我地等左好耐終於有公車喇!上車問問司機是否能到達藝術村,然後安心坐著第一次坐嘅公車出發喇!不過坐了不久我有點害怕,沿途了無人煙,我開始有點擔心我地是否過左站冇落車,點算呢?於是我又問司機,佢話還未到然後我地又繼續坐下,大約2小時嘅車程終於到達目的地~Heyri藝術村。lee個站冇咩人落車,下車後
感覺係荒蕪又好似個荒廢嘅廢墟一樣,


要來這裡係要尋找一套韓劇拍攝嘅餐廳,於是前來看看我地找了很久也找不到
,於是問便利店職員,佢亦教我地應該點去,可惜餐廳沒有開門




lee道冇咩好睇,所以逛了一會便步行去附近一個好舒服好寧靜嘅小村莊~Provence普羅旺斯。




對面係韓劇花樣男子另一個拍攝地方坡州英語村




因為一本雜誌所以決定到這裡走一次,這裡面積唔算大,一磚一瓦就好似童話繒本一樣,感覺有點南法風情










我地逛了一會影了一會,跟著去尋找雜誌裡的一間店舖,原來lee度每年都會粉飾外牆,每季亦會轉變室內嘅設計,所以找了又找還是確認不到相中店舖,於是問問店員,一位懂英語女士看到我手上影印本便認出來,跟著找到我要買嘅,不過當中亦發生一些趣事,由於另一些店員唔懂英語,所以每次要找雜誌上的女士幫忙翻譯,由於她們殷勤同親切嘅服務,係lee到買左好多好香同一些美容嘅香梘,哦!我又忍唔住買野咧!




離開普羅旺斯之前,我地又尋找另一間店係一間咖啡店,然後買杯咖啡一邊飲一邊行返去藝術村



3 則留言:

  1. 原來你買左咁多番梘, 咁你要每日都沖多幾次涼先得.
    [版主回覆11/26/2009 20:33:00]我買香梘係做手信, 唔係自家用, 每日都沖多幾次涼咁皮都冇晒喇!

    回覆刪除

  2. Heyri藝術村及普羅旺斯我都有,我比較喜歡Heyri.


    回覆刪除
  3. 雅莉莎 の 旅遊。美食 Blog2012年8月22日 晚上8:42

    Can you tell me the direction If I want to go from Heyri藝術村 to 普羅旺斯 (by foot)? Is it near? Anyway, I like your blog very much. It does provide me lots of useful information! :)
    [版主回覆08/22/2012 21:11:41]多謝你喜歡我個blog, 由Heyri藝術村到普羅旺斯走路便可,由Heyri藝術村門口過對面馬路向前行,看到兩間餐廳中間的道路前行約15分鐘即可

    回覆刪除