2009年11月22日 星期日

韓國楓癲自由行 Part 2.2

繼續佛國寺遊







 

係佛國寺逗留大約兩小時便離開,我地等了一會便上車回慶州長途巴士站,不過天下著大雨,下車後便去買車票回首爾,可惜我地早上坐嘅長途巴士已經冇位咧!點算好我地感到徬徨,於是見到有旅客咨詢中心便入內問問,然後到另一個長途巴士站買車飛回首爾,幸好這邊有位否則要在慶州住一晚咧!




lee間係車站內賣手信店




我地坐左5個小時車程終於回到高速巴士客運站,因為已經係晚上九點多,我地只好在車站附近食晚飯,我地都覺得呢間地道食店都唔錯亦買左一條紫菜飯返去作笫三日早餐,跟著回酒店。


我地的晚餐伴菜, 我好鍾意架, he he





沒有留言:

張貼留言