2009年11月27日 星期五

韓國楓癲自由行 Part 4.2

繼續走進花樣場景

lee 間大學好大,一邊影相一邊參觀,我地只係行左一小部分都已經個多小時



啟明大學附近街道都有好多紅紅黃黃嘅樹好靚喔!




由於晚上預約左睇表演,所以當日趕回首爾,我地先坐地鐵,這次我地自行買飛,由於只得一個價錢所以好容易買到飛喇!


係火車到食左個午餐,不過兩樽咖啡都幾甜,唔係咁啱我。 




然後再坐高鐵,高鐵話咁快就到首爾火車站,返到首爾時間尚早,我地就在附近嘅Lotte Mark 逛逛順道睇下有咩手信,逛完一陣我地就去醫肚喇!為左唔想浪費時間我地只好係火車站附近食晚餐,不過就麻麻地咧!




食完後我地就去貞洞劇場睇 show 啦!去到貞洞我地要換入場卷,既然一場黎到當然要買下手信喇!就係咁買左小小紀念品喇
he...he..hee..跟著就入場




最初覺得lee 種傳統藝術表演會好悶,仲可能會訓著覺,但係免費就去睇下喇! 點知都幾好睇喎!由開始睇到散場都唔悶都值得一睇架!




睇完表演仲可以同d演員影下相添,影完相我地就返酒店附近即係明洞
lee部就係增值機喇!有中文好易用





行下街食下小食,lee 晚都比較夜返,應該係夜歸嘅開始咧!哈哈!

沒有留言:

張貼留言