2009年11月27日 星期五

韓國楓癲自由行 Part 4.1

10/11/2009 第四天 天陰有雨  

走進花樣場景尋找花樣情節

旅程的第四天,我要去一間大學目的當然唔係去讀書啦!年頭睇完一套韓劇就決定今年一定要去韓國朝聖,所以就算幾遠我都會去架!哈哈!朝早7:30就起身,好快就出發到首爾火車站,第一次坐韓國高速鐵路,出發前已知票價都有點貴,不過當買完才知道比預期平左,我地可以食餐好嘅
呵!呵!呵!

高鐵首爾火車站





原來首爾火車站都有得唱錢架! 嗰日個匯價仲好過係機場







我地嘅早餐好味嘅紫菜飯條




高鐵真係好快大約個半小時便到達東大邱火車站


由於第一次到東大邱一個完全唔認識嘅地方,所以第一個目的要找尋遊客咨詢中心問清楚喇!問清楚如何到我嘅目的地便展開我當天的旅程,找到地鐵站後原來我地在首爾用的T-Money card係lee道用不著,所以我地要買飛,不過我從未試過係韓國買地鐵飛,於是問問職員,佢細心教我地如何買又帶我地到閘口,韓國地鐵飛唔同香港唔係一張飛,而係一個圓形膠片,都幾得意!





今日要去嘅目的地就係我睇嘅一套韓劇(花樣男子)拍攝地方喇!哈哈!
我終於到達目的地 – 啟明大學










沒有留言:

張貼留言