2008年6月16日 星期一

期待已久的東歐十天之旅 Part 6.2

時間一到我地去坐船遊船河啦!這個是自費加遊節目最後的一個,我地全團加埋領隊13人包船,嘩!好豪呀!



我地隻船係細左d不過包船已經好好




兩岸風景                                                                      鏈橋




                                                 伊利莎伯橋




 好靚的國會大廈

1小時的船河結束我地吃晚餐咧!食晚飯前先前往一處地方,這裡可以看到世界文化遺產架!蓋列特山的自由女神像,上到山上看到布達佩斯兩岸即是世界文化遺產啦!







而我地食食飯的餐廳就在這裡,在古堡餐廳食一頓匈牙利地道晚宴及民族表演,當他們表演完便在我地的桌旁拉著大小提琴,然後大家都應該明白是什麼意思啦,領隊跟大家說過一人比1歐羅小費咧!如果唔比佢地不願離開似的,算啦!人家表演得咁辛苦都應該的。









晚飯後我地又相約4位團友出外夜遊,在酒店附近有類似輕鐵的電車,又是下車才附錢,當見到有輪車到站便走上前問司機,可能雞同鴨講司機話可以我地上了車,但唔知去那裡,於是問車上人又是雞同鴨講,到一車站下車但不知在那兒買車票,只見到地鐵站便買車票坐地鐵去目的地。




                                       匈牙利地鐵幾古舊好像鐵皮車




沿途大家都討論怎麼好坐了壩王車(這是不對的,小朋友切勿模仿),講下講下到達目的地,這時見到剛才問路的小姐,莫非她說跟我來吧!大家亦覺好笑,出了地鐵站大家互相認路,有一點相講的是我地問路期間問著一對外國自由行的男女,原來問佢地是可以幫到我地架,因為佢地都找緊住的酒店,哈哈幾有趣!晚上我地到河邊要拍的是兩岸夜景,建築物都打著燈好靚,不過相有點不清晰手震原故請大家見諒!逗留一會都是回去。


沒有留言:

張貼留言