2010年1月27日 星期三

突然想戀愛

近日悶悶地又唔開心

,於是上網search很多關於戀愛嘅blog,當中看到一編blog嘅文章,標題係‘好想談戀愛’,談戀愛談
何容易,好想亦未必想


到,緣份這東西,要來就來,要走就走,要無就無,根本没有時間給你想,我又何嘗唔想,在我最不開心

,最失落,
最孤單的時候就最想好好談一


埸戀愛,可惜天意總是弄人,對我來說戀愛就是一件奢侈品。


除了這編blog亦看到很多很多關於戀愛

嘅談論~單戀暗戀苦戀相戀,有很多人覺得單戀和暗戀都是幸福的,我郤不認同,這兩種都必定很辛苦
,喜


歡一個人郤不能跟他/她相愛,他/她不知道你喜歡了他/她,郤又不能說出


來,有緣無份不就是一件痛苦嘅事嗎?


不過當兩個人相戀郤不了解對方,雙方都感到辛苦

,這樣真的是苦戀喔!


總而言之,戀愛這家伙令人煩惱,緣份這東西令人廢解,還是想清楚才開始吧!


近日除左睇左一d關於戀愛嘅blog,琴日係網上睇左一套戲‘七天愛上你’其實


直都想睇,可惜没有時間去戲院,只好在網上睇,琴晚睇完呢套戲,就給我有一種想戀愛嘅衝動,啊!

七天的相處就能愛上一個人,真的嗎?現實那有


種愛情,我相信只有在大銀幕上才有了!


呢套戲没有什麼大卡士,不過風景都好靓,故事有別於一般灰姑娘與王子,公主


與平民的戀愛故事,簡單嘅題材郤令人覺得有種特別與新鮮嘅感覺,睇完真的令我突然想戀愛

,忘掉什麼單戀暗戀苦戀的想法,只想跟我
喜歡的人


好好談戀愛!


沒有留言:

張貼留言