2010年1月23日 星期六

農曆新年快將來臨

今日出外逛商場,lee個商場以懷舊形式佈置,幾特別,有舊式髮廊,舊衣車(我屋企都有一部),有人力車,商場亦有定時表演添



逛完呢個商場我就去左一間快餐店食晚飯,因為阿媽出左街食飯,所以冇人煮飯,
只好出街食咧!本來對lee間快餐嘅食物沒有
太大期望,不過見到有個韓式石頭碢飯,於是選擇食lee個晚餐,當看到覺得有點韓國
feel喎!個賣相唔錯,跟著試左第一口,哦!
令我想起有身在韓國嘅感覺,勾起我去年到韓國旅行嘅回憶,令我回味
,lee個真係唔錯呀!



1 則留言:

  1. 係邊個商場呀? 個主題係未舊上海呀? 幾得意喎.
    又係兩姊弟食飯呀? 個飯都幾多料喎, good.
    [版主回覆01/24/2010 13:08:00]嘩! 咁早起身上網呀! 咪就係太古城囉! 係呀! 仲有邊個陪我食喎! 個飯都唔錯架!
     

    回覆刪除