2008年7月19日 星期六

開始放假

剛過去的星期三我有跟師傅練拳,!好辛苦喔!好像在特訓似的,!這晚我回家後真的很累,雙腳很軟無力這晚是七月份的最後一課,因為已向師傅講今個七月只剩兩星期再加上暑假已開始,大家又沒有心情練拳,不如讓大家休息一下,八月再從新開始吧!!!師傅答應了還沒有罵我地,好開心呀!he…he..


不過師傅話八月除了練拳外還開始教劍,ha我還未學好拳就要學劍咧!我的腦袋能裝下多一套招式嗎?


另外師傅知道我對陳家溝感興趣,所以佢話下次回去帶埋我喎,ha!師傅其實我對陳家溝附近的景點比較有興趣,如果跟師傅回陳家溝要天天練拳的話,我想我會害怕得想放棄學太極架!所以都係唔去好一點,哈哈!


昨晚終於看完赤壁,套戲不過不失啦!全場爆滿,!好厲害,不過我覺得有點長,但係我會期待下一集,應該會好好睇。明天我會睇埋蝙蝠俠,聽我個friend講話好好睇,那我就期待明天咧!


沒有留言:

張貼留言