2011年5月18日 星期三

悠悠閒閒遊澳門 Part 2.1

16/5/2011 第二天 下雨

起初天晴還可以四維遊

早上check out時,才知道原來在酒店房間內上網要俾錢,幸好只是用了半小時,否則今次澳門行的團費便很貴咧!離開酒店前我地先寄存行李,然後要外出食早餐,唔係...係早餐連午餐至真,於是我地坐酒店免費車到港外碼頭,然後再坐另一間酒店~十六浦索菲特大酒店免費車,到達酒店我地選擇飲茶,實行一次嘆茶的滋味





飲完我地終於出發四維逛下,我地又到另一間酒店~美高梅金殿參觀,今次呢一間酒店好靚,有個花園,頂上有個天幕,可以令陽光照射入內


參觀完我地走到附近的觀音象影相




然後坐車到媽閣廟,沿著阿婆井前地方向逛,可惜天開始下雨了。





沒有留言:

張貼留言