2011年5月18日 星期三

悠悠閒閒遊澳門 Part 1.1

15/5/2011 第一天 天陰

舒舒服服逛一天

相隔一個月又再次遊澳門,呢一次同朋友玩左兩日一夜,不過今次沒有特定想去的地方,亦沒有指定的餐廳,所以非常的悠閒,行到邊就食到邊睇到邊。

朝早我地很早出發,到達澳門都只不過十點幾,酒店當然還沒有房,於是我地放下行李,四維找食,我地到仔逛,逛下逛下我地就搵左間餐廳坐下,舒舒服服食番個午餐。





食完個豐富午餐,我地便四維逛,我地經過~路歷史館


跟著經過~嘉模聖母堂



然後到達住~宅博物館




時間真的尚早,參觀博物館,我地就去左食碗豆腐花,跟著又逛了街


我地還經過在當日剛開幕的~澳門銀河


然後返回我地住的酒店~威尼斯人酒店,我地住34樓都幾高架,入到房間都唔錯,有個小型客廳,一張雙人床,都幾大架我地3個人訓都冇問題




參觀完我地間房,我地仲參觀埋間酒店一d好小人會行嘅地方添,跟著我地又去左新豪天地果邊參觀。

沒有留言:

張貼留言