2011年9月10日 星期六

為了五月天而去的旅行Part 1

3/9/2011 第一天 星期六 天朗氣晴

為了五月天初嘗出外睇演唱會

香港 ~ 台北

今年我嘗試左獨自跟團去旅行,今次我又嘗試另一種旅遊方式,就是出外睇演唱會而去旅行,因為喜歡五月天,所以我個friend叫我一齊去睇,於是我答應左同佢一齊去睇,好開心好興奮喔!出發前要係網上秒殺,可惜秒殺唔成功,於是找五月天做代言嘅網上旅行社報名,本以為唔成功,一心覺得冇希望,怎料一個電話跟我confirm我嘅預訂,哈哈!好開心喔!所以我就展開演唱會之行喇!我還在網上訂了很多衫,哈哈!呢次要破產咧!

第一天出發前我已經開始肚痛,哦!未出發已經有唔舒服,但係我有止肚痛藥,而且我又在巴士上,我的天啊!我必須忍住到機場,幸好到達後一切辦妥,而我亦沒事了,不過臨上機前都係買左一盒保濟丸同白花油旁身。




我地坐10點鐘多d中華航空去台北,不過當大家上了飛機,準備起飛之際,機長突然廣播飛機要延遲20分鐘起飛,可惜20分鐘後依然未能起飛,唉!我地終於在機上等了個多小時才能起飛,等了一個鐘,就令我地本來輕鬆嘅行程變得緊密。





飛機終於起飛,個多小時機程便到達台北,下午1點多到達,等行李換錢等車,我地都要2點才出市區,到達酒店已經3點幾,本以為3點幾會有房,可惜服務員話要等等,唉!又要等,於是我地便到酒店附近便利店取貨,跟著我地還食個下午茶





取左貨食飽了,我地便返回酒店,終於有房喇!上房前有件更重要嘅事要做,就係取演唱會飛啦!接過入場卷,我心情更興奮,跟著我地上房休息一會,由於酒店距離小巨蛋超近,所以我地5點幾才出發行去小巨蛋。




站在小巨蛋對面已經見到有很多人咧!我地繞左一圈便入內,由於入內唔可以影相,所以我冇帶相機,只是用一部touch影相,再加上當時還未開始,不過都被工作人員停止,有時只偷偷地用部touch影,不過根本什麼也影不到,所以當晚影唔到相咧!





當晚現場真係好high呀!大家都聽到唔願走,吉最後要超時一個鐘呀!






幸好我地住嘅酒店超近,睇完演唱會可以好快返到酒店,返到酒店我快快沖涼,然後上床睡一覺,當晚可能太high喇!所以上左床好耐至訓得著,哈哈!

1 則留言:

  1. 這個旅程好似大部份都是由等待開始。
    [版主回覆09/18/2011 17:39:06]等待就是為了追夢, 哈哈!

    回覆刪除