2011年9月10日 星期六

為了五月天而去的旅行Part 2.1

4/9/2011 第二天 星期日 天朗氣晴

為了美食走訪多家餐廳

台北
由於第一天班機遲左起飛,令我地原先計劃好嘅行程要在這一天內進行,不過我地今次台北次行,除左睇演唱會,品嚐美食都係另一個原因,一早我地係酒店食過早餐便出發




首先我地先去食鬆餅,不過食鬆餅嘅餐廳還未開門,於是我地去左附近誠品逛逛,就是等食嘅時間裡就買左一本書喇!終於等到開店喇!












我地坐下後不是睇食什麼飲什麼,而係不停拍照再拍照,終於有侍應問我地點什麼,我地才認真點,我地點左一份鬆餅,一人一杯飲品,新鮮熱烘烘嘅鬆餅到啦!我地當然又影下相,跟著立刻放上網,同好友分享啦!影完放完我地就開餐喇!好好味喔!


由於呢間餐廳有無線上網,我地食完鬆餅就上網喇!呢度係限時兩個鐘,我地就坐到最後15分鐘才收拾東西,準備到下一個地方~龍山寺






未去龍山寺前,我地先去一個地方買左手信,跟著出發,到龍山寺其實目的係去艋舺電影拍攝地方,去到後逛左一會影下相又向另一間餐廳進發。







1 則留言:

  1. 到而家為止都好hea下噃?
    [版主回覆09/18/2011 17:40:04]簡中hea下是一種享受嘛!

    回覆刪除