2011年9月10日 星期六

為了五月天而去的旅行Part 2.2

4/9/2011 第二天 星期日 天朗氣晴

繼續走訪美餐廳
我地要去嘅餐廳距離捷運好遠,要再轉公車,雖然餐廳很遠,但為左佢嘅裝修而去,當我地到達餐廳門口望見真係唔錯嘅環境,不過太細要等20分鐘至有位,於是我地又走左去誠品逛逛,點知又買左本書,唉!每次等一等就買左野咧!真係想唔破產都唔得咧!20分鐘後我地返去餐廳,有位啦!入到餐廳我地依然影過不停,最後點左個二人下午茶套餐,因為呢個套餐實在太多咧!所以我地食完呢個餐,下一餐都唔駛食喇!








我地high tea又向另一間餐廳進發,今次去呢一間餐廳有好多貓架!佢地都好可愛,不過當我地去到有好多貓貓都訓左,佢地睡著樣子更可愛,入到餐廳我地又拎起相機影過不停














我地點左飲品,然後又影相,跟著又立刻放上網,哈哈!我地又如事者坐了兩個鐘,呢間餐廳附近就係夜市,我地沿著夜市一直逛到捷運站,跟著便離開返酒店。




返到酒店當然要睇下d戰利品啦!哈哈!



沒有留言:

張貼留言