2010年11月26日 星期五

很想離開

今晚放工前收到一個job就係明天要返工,唉!其實我都好想唔

返,不過老細叫到而且又冇人返,所以我只好返去開工咧!唉......我
越來越唔想係呢度返工咧!而家接左新job已經有壓力,而原來那邊工作又要幫忙,我真的很辛苦
,可能係咁令我個頭呢幾日都好痛,我好辛苦連病
嘅時間都冇,唔可以嬲唔可以怨唔可以發惡,最主要係唔可以唔做
,我越做越唔想做喇!我好想離開呢度
呀!我快撐唔住
喇!我好想
喔!


1 則留言:

  1. 今日既辛苦值唔值, 唔係今日就睇到, 到日後有成果時, 就自然會明白, 想得到別人得唔到既野, 你一定會比別人辛苦, 因為你能做到別人會唔到的, 呢D先叫與眾不同, 唔好成日成個細路仔, 女仔都可以好堅強, 問題係你想唔想去做, 行出左第一步就唔好縮下縮下, 俾D能力俾欣賞你的人睇下, 及要令到一向唔認同你既人都心服口服, 知冇.

    回覆刪除