2010年11月1日 星期一

好唔開心不想再哭了


了一個星期,每天晚上總會
到累才會睡,
為什麼?是我漸漸感到
孤獨的恐懼,是我得不到心中所愛,我真的不想再
了,可惜眼淚不由自主地落下。




明年有很多朋友都結婚了,可惜我仍形單影隻,真的很傷感
,每當朋友談論婚宴場地,攝影,禮服等等事情,都令我傷痛,更令我不好受的
~佢地都覺得結婚費用太貴好煩
好多事要做,有得結婚又話貴又話煩,難為我呢d單身,想為結婚煩駛錢都冇機會,其實你地結婚都應該預左,有好多事要做,有好多錢要用,為何在一個單身面前說出這些說話,什麼煩什麼貴,乾脆唔好結婚唔好擺酒唔好影婚紗相,咁咪唔駛煩啦!倒不如同居算吧!你地真係好過份呀
!你地係晒命晒幸福呀!我好唔想
參加你地既婚宴呀!


3 則留言:

  1. sorry, I had to laugh a bit because i went through the exact same phrase as you about 6 years ago.  All my friends go married in 1 year and I was left alone.  I am sorry that you had to go through this.  but don't be sad, being single can be a blessing too.  just enjoy your time and that "special" someone will show up when you least expected!  cheers!

    回覆刪除
  2. 何苦只將自己沒有的放在眼裡? 珍惜現在所擁有的才是最重要!
    一個人也可以活得比兩個人精彩, 結了婚也可以離婚, 結婚並不等於一切, 好好對自己吧.
     
     
    [版主回覆11/04/2010 22:04:00]bella我都知一個人都可以活得精彩, 奈何我總會為此而傷心落淚, 以前的我沒有這樣想, 可惜近年總會想到落淚想到痛, 係年紀越大越想身邊有個我所愛的人, 點解我會咁失敗, 我真的很辛苦!

    回覆刪除
  3. Newbie多謝你的安慰!

    回覆刪除