2010年11月14日 星期日

詩賢做了原居民

昨晚我又約左詩同另一個賢又去試食,今次又係尖沙咀有一次食韓國野嘅附近~原居民,初時我以為又係食韓國食品,入到餐廳原來係食西餐,個餐牌好特別,用黑板粉筆寫架!





而且有好多選擇,令我地好頭痛,後來我地先知,原來個餐牌只得一個,我地揀左咁耐,令到隔離果要等左好耐至有得揀,我地都唔好意思添!


前菜同主菜未黎之前先上蒜蓉包,太香太好味所以差不多食完至記得影




最後我地揀左前菜係兩份虎蝦香草鮮三文魚,一份自製鵝肝醬




主菜就揀左兩份炭燒紐西蘭西冷牛扒~牛扒岩岩好,一份燒法國珍珠雞配車里子汁~味道唔錯,個待應好好架!佢知我地想兩種都試,於是佢幫我地每人分好一份雞兩份牛,真係細心的服務




跟著我地叫左兩個甜品,一個薑味梳乎里,呢個要等半個鐘要早半小時叫定,好味道的梳乎里好香薑味喔!




另一個甜品係心太軟,我最愛嘅朱古力喔!




呢個係龍珠果我第 次見亦係第一次食都幾得意




呢度環境好舒服務又好,有機會一定會再來,哈哈!

沒有留言:

張貼留言