2010年2月4日 星期四

聚餐

琴晚約左一班朋友到灣仔一間食京川滬菜嘅中餐廳,我地食任點任食晚餐,都好抵食而食物味道亦唔錯,我地差不多點晒餐單上嘅食物,地方雖然唔大,但係環境佈置好精緻,門口有個好靚嘅水晶燈,大家嘅評語整體都唔錯,可以再黎幫親咁話喎!





先黎頭盤

粉皮白切肉 


脆皮素鵝~好味


花雕醉雞~好香


手拍小黃瓜


鎮江肴肉~好喊


茶葉煙燻蛋


然後到湯羹

八寶豆腐羹


海鮮酸辣湯~夠酸


宋嫂鮮魚羹


跟著就係熱薰
銀芽炒鱔糊~我冇食所以唔知味道

西施河蝦仁~蛋白幾滑


糟溜魚片




回鍋牛肉片~夠辣


菜膽獅子頭~獅子頭太淋但係d汁好味


酸甜咕嚕肉


樟茶鴨~要預先訂嘅不過太肥





蜜汁火腿雙方~極力推介,用下面d包夾著上面d肉同脆腐皮, 係好正所以我地再Order一次, 好好味架


水煮牛肉~勁辣 


麻婆豆腐




百葉小棠菜


醬爆雞丁




冬毛素雞




揚州炒飯




上海菜肉餛飩


紅油抄手~呢個我幾鍾意唔太辣


津白肉絲年糕


最後到甜品
楊枝甘露~一般

桂花酒釀丸子


蛋白杏仁茶~正所以再來一碗


高力豆沙~唔太甜好健康


琴晚除左聚餐仲收到我最愛食嘅cookies添,呵呵呵!
如果大家要黎試下嘅就一定要訂位喇,因為呢到好爆家,我地食到八點仲多人,所以一定要位喔!

1 則留言:

  1. 祝身體健康!!! 心想事成!!! 好似好正喎 我們今年聚餐就去呢度啦!!!
    [版主回覆02/16/2010 23:14:00]大家咁話啦!
    我地聚餐去呢度,好呀!



    回覆刪除