2010年2月11日 星期四

討厭過節

再過幾日就到新年喇,今年好特別大年初一同西方情人節係同一日,有好多情侶都好頭痛,為著應陪家人定陪情人而

煩惱,啊!天呀!你地係在晒命
嘛!知你地有情人咧!有什麼好煩喎!帶埋情人返屋企拜年咪唔駛煩啦!哼!討厭呀!


………近年最討厭就係過節,剛過去嘅平安夜

聖誕節,一對對情侶睇下燈飾食下聖誕大餐好浪漫喔!討厭聖誕節去街,到左大除夕又係一雙雙去倒數,最最
討厭嘅就係情人節,係街上女孩總會拿著鮮花,溫馨甜蜜嘅樣子,市面上就有很多專為情侶而設嘅禮物同套餐,難道這一天就只會做情侶生意,單身嘅一群就不用外出食個餐咧!真係
討厭極呀!跟著就係農曆新年,最討厭最怕去
拜年,但係又唔可以唔去,唉!d親戚總會問幾時拍拖呀?點解唔拍拖唔結婚呀?一連串點解嘅問題令我覺得好煩,
點解?我都好想
知道點解我冇拖拍,點解我冇人追,我都好想知道,係因為我唔靚
唔溫柔唔體貼唔撒嬌,定係我又惡又醜又細路女,所以至冇人追,我都好想知道點解呀…………其實真係好怕去拜年,d親戚左問右問,你估我唔想咩,要遇到一個自己
喜歡而佢又喜歡我嘅人真係好難,有時可能會在對的時候遇到錯的人,又或者在錯的時候遇到對的人,緣份總愛捉弄人,唉
……點解會這樣的?我真的越來越
討厭過節,特別是情人節。


沒有留言:

張貼留言