2009年8月6日 星期四

定期約會

琴晚又相約我個舊老細同一班舊同事食晚飯,由其中一位帶我地食新野,一間唔起眼冇靚景嘅餐廳,位於西灣河室內泳池,叫做泳池餐廳,我地食嘅係一般餸菜,不過味道都唔錯






嘩!攞過獎架!厲害!厲害!





個茶好似好重咁,其實壺係膠做的




第一道菜  川芎元肉杞子桑拿蝦




有酒味我麻麻地
,不過佢地話正!






第二道菜  蝦子鮑片金錢生財       




第三道菜  喜氣洋洋新彊火焰羊架 我唔食羊所以唔知咩味?不過係新彊煮法                 幾特別







第四道菜  春回大地爆丈雞(霸皇雞) 味道唔錯只係咸左d




第五道菜  海龍皇鮑魚翅湯(佛跳牆)好味!






第六道菜  鮮白合銀杏鮮竹翠玉瓜






第七道菜  清蒸鴻運海上鮮






第八道菜  香江黃金裹蒸粽  好味特別煮法裹蒸粽




第九道菜  古法鳳梨咕嚕肉  炒得好香好食的咕嚕肉






第十道菜  上湯過橋絲網鮮蝦卷




最後係甜品 南瓜椰汁珍珠燉官燕 嘩!官燕好名貴喔!
點解我睇唔到                 嘅?不過都幾好味




當食到甜品,餐廳突然熄燈,我以為停電




跟著奏起生日歌,好有氣氛喔!
一個 lee 間餐廳自家製生日蛋糕就送上枱喇!






同場亦加影亞拉斯家長腳蟹(係隔離張枱)






當我地食飽之後,老闆兼大廚出來同大家閒聊一番,佢話比我地知,餐廳門口有三舊木,話係木化石喎!




兩舊站立係正財木,想工作順利嘅話摸摸就得,至於另一邊橫放嘅就係橫財喇!又係摸摸會發大財
佢仲話lee道有個廚師就係摸左就中左六合彩頭獎幾千萬喎!都唔知真定假,講笑咋!我唔係好信,不過好奇嘅我就睇睇lee舊係咩東東喇!哈!哈!





呀!
通知大家一聲,lee間餐廳要預先訂位架,平日就大約兩星期前,如果大時大節就要一個月前訂位喇!

1 則留言:

  1. Please tell this dinner how much ?
    [版主回覆08/16/2009 13:43:00]每席$1060全包免收加一,不過蛋糕另計$20一個

    回覆刪除