2009年8月31日 星期一

再次回味

上星期五我又相左班同事,再次到我表舅父間日本料理食晚飯,今次沒有通知表舅父所以今次食左二百幾蚊,
都幾貴,不過我食得好飽好飽,今次我地叫左兩個火鍋套餐,另外再叫多幾款菜式,就係因為叫多左小小,所以係超飽。





砂鍋魚湯底


砂鍋豬骨湯底


另外叫嘅丸 


上次食過好味嘅汁燒牛舌


火鍋配料套餐 


套餐內包嘅刺身


lee個唔記得係套餐內定外,不過都唔錯嘅餃子


lee個係咩我唔清楚


另叫嘅豆腐(好味)


再叫嘅炒蜆(依然覺得好咸)


套餐內嘅壽司


lee個都係套餐嘅牛 


另叫什錦串燒


好好味嘅鰻魚炒飯


滿枱都係食物,還未上完菜架


另叫嘅什錦壽司


上次亦有叫嘅蟹子沙律


差少少嘅海鮮炒飯


免費嘅雪糕柚子味同芝麻味


沒有留言:

張貼留言