2009年8月26日 星期三

教你如何存錢

貧窮只因儲不了錢,儲不了錢只因亂花錢,唉
...點解?點解??點解我會亂花錢,個存摺簿d數字不斷下降
,天呀!點樣先可以儲到錢呀?某日經過書局見到一本好吸引
嘅書,啊!太好喇!書名叫「終結貧窮!超實用存錢法」,有如我嘅明燈一樣,
於是買回家看看如何教我存錢法!






終於睇完喇!藉著lee本書好好反省自己花錢的習慣,書中教大家5個步驟




第一 開始收集零錢  從馬上可以做到的事情開始

第二 了解自己都把錢花到哪裡去了 找出可以刪減開銷的項目

第三 決定可以花費多少金錢    了解現狀之後再訂出一個合理數字

第四 把現在不用的錢藏起來    開一個個專用的新帳戶

第五 保持穩健的步調     時時留意並努力遵守每10天、每1天的預算




跟據以上5個步驟,修正我以往亂花錢嘅行為,
亦明白積少成多嘅威力,以後我會努力存錢不再亂花錢喇!不過話雖如此,我還是會重蹈覆轍,有時少不免會忍不住又再亂花錢,這種習慣我何時才可以...唉!!
難道我要把lee本書放在書枱上,又或者每天放在袋裡,
每當花錢時作為警惕自己,不必要就別亂買咧!

3 則留言:

  1. 我都想買呢本書呀... 但搵唔到 請問你係邊度買架?
    [版主回覆10/03/2009 14:14:00]我係博客來網上書店買架!

    回覆刪除
  2. 我都想買呢本書呀... 但搵唔到 請問你係邊度買架?

    回覆刪除
  3. Do you think we can buy this book in HK bookstores?

    回覆刪除